قمیت و خرید تجهیزات سونا بخار

سونا بخار چیست؟

سونا بخار یک اتاق درمانی با قدمتی هزاران ساله است که امروزه محبوبیت زیادی کسب کرده است. اتاقی که ۹۰ درصد هوای آن بخار آب است و دمای آن در حدود ۴۴ یا ۴۵ درجه سانتی گراد است را تصور کنید، اکنون وارد سونا بخار شده‌اید. این اتاق مرطوب علاوه بر تسکین دردهای عضلانی، کاهش وزن و سم زدایی از بدن، استرس را از شما دور و سبب آرامش شما خواهد شد.

سونا بخار کمک بسیار زیادی به عملکرد دستگاه تنفسی می‌کند، قلب شما را تقویت می‌کند، سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد و مانع از ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود. در انتهای روز با استفاده از سونا بخار خستگی یک روز سخت را از بین ببرید و بدن و ذهن خود را برای یک روز جدید، آرام و آماده کنید.

سونا بخار در ظاهر سیستم و عملکرد ساده ای دارد اما برای داشتن یک سونا بخار عالی باید تجهیزات مناسب و با کیفیتی را تهیه کنید. سونا بخار امروزه با تجهیزات متفاوت و مدرن تبدیل به یک کالای لوکس اما با کارایی فوق العاده شده است.

سونا بخار چیست

 بیشتر بدانید: سونا بخار

تجهیزات سونا بخار

۱

مولد بخار

این تجهیزات در سونا بخار وظیفه گرم کردن آب و تبدیل آن به بخار را دارد. دستگاه مولد، بخار ایجاد شده را با فشاری مشخص و معین از طریق دریچه های تعبیه شده به درون سونا می‌فرستد. تا بخار موجود در اتاقک سونا در حد استاندارد خود کمتر نشود

۲

کنترلر

تنظیم دما، تنظیم رطوبت، کنترل زمان، میزان نور، سیستم تهویه، فن ها و سیستم صوتی همه در کنترلر قرار دارند. کنترلر در صورت لزوم برای قطع و وصل کردن دیگر سیستم ها تنظیم می‌شود.

۳

باکس بخار

باکس یا کابین سونا بخار بخش مهم و محل حضور کاربران است که بر اساس محل نصب و تعداد کاربران در سایزها و شکل های مختلف وجود دارد. باکس ها بر اساس تعداد افراد طراحی و ساخته می‌شوند.

۴

ژنراتور بخار

دستگاهی که آب را تبدیل به بخار می‌کند و سپس به اتاق سونا هدایت می‌کند ژنراتور بخار است. این ژنراتور به صورت برقی و گازی در بازار وجود دارد که بر اساس حجم سونا و تعداد کاربران استفاده کننده انتخاب می‌شود.

۵

استیم ژنراتور

استیم ژنراتور مدت زمان مصرفی برای تولید بخار را کاهش داده و میزان مصرف انرژی برای تبدیل آب به بخار را نیز کاهش می‌دهد. این دستگاه ورود مستمر و یکسان بخار آب به درون اتاقک سونا را کنترل می‌کند.

۶

مشعل سونا بخار

مشعل در سونا بخار ابزاری برای دیگ بخار است که وظیفه گرم کردن آب درون دیگ را دارد. مشعل بر اساس اندازه و حجم دیگ بخار انتخاب می‌شود تا قدرت گرم کردن میزان آب موجود در دیگ را داشته باشد.

۷

چراغ سونا بخار

روشنایی بخش مهمی در سونا است هر چند برای برخی مهم به نظر نمی‌رسد. چراغ ها در برابر رطوبت و دما بسیار مقاوم هستند تا در زمان استفاده از سونا خطری برای کاربران نداشته باشند.

۸

لامپ سونا بخار

لامپ های مورد استفاده در سونا بخار ضد آب هستند تا در صورت برخورد مستقیم آب خطری کاربران را تهدید نکند و لامپ ها همچنان به کار خود ادامه دهند.

۹

ال ای دی سونا بخار

این چراغ ها جزء جدید ترین تجهیزات سونا بخار هستند، نور ال ای دی قدرت بیشتری دارد و مسافت بیشتری را در بخار آب روشن می‌کند تا وسعت دید بهتری در محیط بخار گرفته ارائه دهند.

تجهیزات سونا بخار

تجهیزات دیگ بخار سونا

دیگ بخار اصلی ترین تجهیزات یک سونا بخار است که بخار و رطوبت مورد نیاز سونا بخار را تامین می‌کند. منبع تامین حرارت در دیگ بخار می‌تواند برقی یا گازی باشد. بخار ایجاد شده در دیگ بخار با استفاده از سیستم توزیع بخار در محیط سونا پخش می‌شود. دیگ ها در انئازه و حجم های مختلفی وجود دارند که بر اساس ابعاد سونا و تعداد کاربران و محیط نصب انتخاب می‌شوند.

کنترل کننده فشار دیگ بخار

این ابزار وظیفه کنترل فشار بخار آب را دارد و در صورت کم و زیاد شدن فشار بخار ورود بخار را قطع و وصل می‌کند.

شیر اطمینان دیگ بخار سونا بخار

این ابزار در صورت افزایش فشار در دیگ و لوله کشی و تجهیزات انتقال بخار وارد عمل می‌شود و هوای تحت فشار در تجهیزات را کاهش می‌دهد.

آب نما یا سایت گلاس دیگ بخار

سایت گلاس در دیگ بخار برای دیدن میزان آب موجود در دیگ طراحی شده است، یک پنجره شفاف شیشه ای است تا سطح آب موجود در مخزن قابل رویت باشد.

پمپ تغذیه دیگ بخار

این پمپ های گریز از مرکز به جهت افزایش عملکرد و راندمان دیگ بخار نصب می‌شوند و به تامین آب مورد نیاز کمک می‌کنند.

خرید تجهیزات سونا بخار

برای خرید تجهیزات سونا بخار حتما قبل از اقدام به خرید با متخصصان این حوزه مشورت کنید تا مطابق با محل مورد نظر برای نصب سونا و تعداد کاربران استفاده کننده از آن تجهیزات را خریداری کنید. توجه داشته باشید که برای خرد تجهیزات مناسب باید به کارایی و عملکرد آنها در کنار هم دقت کنید.

خرید تجهیزات سونا بخار
۱

خرید باکس بخار

برای خرید باکس بخار حتما به محل نصب دقت کنید تا بر اساس فضای انتخابی باکس بخار را خریداری کنید. باکس بخار باید متناسب با دیگر تجهیزات انتخاب شود.

۲

خرید ژنراتور بخار

این دستگاه مهم و ضروری را بر اساس حجم باکس بخار و دیگ بخار انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید این تجهیزات از قدرت مورد نیاز برای سونا بخار مورد نظر خود آگاه باشید.

۳

خرید استیم ژنراتور

این دستگاه برای عملکرد بهتر سونا است پس قبل از خرید آن حتما با متخصصان این حوزه مشورت و با صلاحدید و نظر آنها خریداری کنید. این تجهیزات با توجه به نوع سونا بخار باید خریداری شود.

۴

خرید مشعل سونا بخار

مشعل ابزاری مربوط به دیگ بخار است پس باید با توجه به سایز و حجم دیگ بخار انتخاب و خریداری شود. مشعل در دو نوع برقی و گازی وجود دارد و باید متناسب با نیاز و محیط نصب خریداری شوند.

۵

خرید چراغ سونا بخار

دقت داشته باشید که هر نوع چراغی برای سونا بخار مناسب نیست پس حتما چراغ ها باید در برابر گرما و رطوبت مقاوم باشند. این مقاومت احتمال بروز مشکل در هنگام استفاده از سونا بخار را به صفر می‌رساند و خطرات احتمالی را از بین میبرد.

۶

خرید لامپ سونا بخار

لامپ های مقاوم و مناسب با محیط مرطوب سونا را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که لامپ ها باید در برخورد مستقیم با آب همچنان مقاوم بوده و روشنایی محیط را تامین کنند.

۷

خرید ال ای دی سونا بخار

چراغ های ال ای دی انتخاب مناسبتری برای سونا بخار هستند زیرا مسافت بیشتری را در محیط بخار گرفته به شما نشان می‌دهند. این تجهیزات جدید در سونا بخار برای ارائه دیده بهتر و البته روشنایی آرامش بخش‌تر به تجهیزات اضافه شده اند.

۸

خرید دیگ سونا بخار

دیگ سونا بخار را بر اساس حجم و فضای سونا و همچنین محل نصب آن باید انتخاب کنید. پس قبل از خرید دیگ سونا بخار با متخصصان این حوزه مشورت و راهنمایی آنها را قبول کنید. تجهیزات مربوط به دیگ بخار را حتما کنترل کنید تا متناسب با دیگ بخار تهیه شوند.

خرید تجهیزات جانبی سونا بخار

خرید تجهیزات جانبی سونا بخار

تجهیزات جانبی سونا بخار تنوع زیادی دارند. برای خرید این تجهیزات باید به فضای داخلی سونا و طراحی آن دقت کنید تا تجهیزات جانبی در جای صحیح خود نصب شوند. براساس فضای اتاقک سونا و طراحی داخلی آن تجهیزات جانبی را انتخاب کنید تا محیط داخلی سونا علاوه بر زیبایی آرامش بخش نیز باشد.

شرکت رزآب کلیه تجهیزات جانبی سونا بخار را با بهترین کیفیت و در تنوع بسیار برای سلیقه های مختلف عرضه می‌کند. می‌توانید از راه‌های ارتباطی مشخص شده در سایت کلیه تجهیزات جانبی مورد علاقه و لازم برای سونا بخار خود را سفارش دهید. تیم حرفه ای رزآب در کوتاهترین زمان نصابان حرفه ای خود را به محل اعزام می‌کنند.

این امکان در سایت شرکت رزآب وجود دارد تا کلیه تجهیزات جانبی را مشاهده و از کارایی و کیفیت آن مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید و در صورت نیاز نظر دیگر خریداران را نیز مطالعه کنید.

خرید تجهیزات جانبی سونا بخار

قیمت تجهیزات سونا بخار

تجهیزات سونا بخار برای عملکرد بهتر سونا طراحی شده‌اند تا فضایی آرام و محیطی درمانی را ایجاد کنند. این تجهیزات بر اساس نوع کاربرد و ابعاد سونا و تعداد کاربران استفاده کننده از سونا انتخاب می‌شوند که قیمت متفاوتی نیز دارند. متریال مورد استفاده در اتاقک سونا بخار و نوع سونا بخار در قیمت تجهیزات مورد استفاده در آنها تاثیر گذار است.

شرکت رزآب کلیه تجهیزات لازم و ضروری سونا بخار را در انواع مختلف و با کیفیت عالی با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. تیم حرفه ای رزآب با سالها تجربه در حوزه نصب و راه‌اندازی سونا بخار کلیه تجهیزات سونا بخار را با بهترین قیمت در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار داده است.

با خیال آسوده می‌توانید بعد از مقایسه قیمت محصولات مشابه در بازار و قیمت ارائه شده توسط شرکت رزآب با اطمینان از قیمت گذاری در این شرکت بر روی تجهیزات سونا بخار، تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سفارش تجهیزات سونا بخار از رزاب

اگر علاقه مند به داشتن یک سونا برای آرامش، رفع خستگی و تقویت سلامت بدن خود هستید می‌توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز یک سونا بخار ایده‌آل را به گروه حرفه ای رزآب سفارش دهید. تجهیزات سونا بخار برای داشتن یک سونای خوب و عملکرد عالی آن اصل مهمی است که باید حتما با مشورت متخصصان این حوزه تهیه شوند.

شرکت رزآب با گروهی از مشاوران و متخصصان حوزه سونا شما را از ابتدا راهنمایی کرده و از انتخاب تا ثبت سفارش و خرید نهایی همراه شما خواهند بود. برای سفارش تجهیزات از شرکت رزآب کافی است به سایت مراجعه کرده و اطلاعات کافی در خصوص انواع تجهیزات را کسب کنید یا از طریق راه‌های ارتباطی برای کسب اطلاعات در خصوص تجهیزات سونا بخار با مشاوران تماس بگیرید و بعد از انتخاب تجهیزات سفارش خود را ثبت کنید.

رزآب این امکان را ایجاد کرده است تا با مطالعه نظرات دیگر خریداران با اطمینان کامل تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان به دست شما برسند.

نصب تجهیزات سونا بخار

دومین قدم برای داشتن یک سونا بخار عالی بعد از انتخاب تجهیزات نصب صحیح آنها است. نصب درست در مکان درست عملکرد سونا را تقویت کرده و احساس لذت را در زمان استفاده دو چندان خواهد کرد. برای نصب تجهیزات سونا بخار به هیچ وجه خود اقدام نکنید و حتما از نصابان متخصص سونا بخار بخواهید تا تجهیزات را برای شما نصب کنند.

شرکت رزآب با داشتن تیم حرفه ای از نصابان حوزه سونا بخار سریعا به محل نصب اعزام شده و با بهترین و مدرنترین فناوری‌ها و با دقت فراوان اقدام به نصب تجهیزات سونا بخار خواهند کرد و بعد از نصب از کارایی تجهیزات خریداری شده مطئن خواهند شد. شرکت رزآب با سال‌ها تجربه در حوزه طراحی، ساخت و نصب سونا بخار این اطمینان را به شما می‌دهد که نصابان این شرکت بهترین و به روزترین افراد این حوزه هستند.

نصب تجهیزات سونا بخار از اهمیت بالایی برخوردار است پس با انتخاب یک نصاب حرفه ای یک عملکرد عالی و محیطی امن و آرام برای خود فراهم کنید.

نصب تجهیزات سونا بخار

 بیشتر بدانید: تعمیر سونا

تعمیر و نگهداری تجهیزات سونا بخار

یکی از خدمات فوق‌العاده شرکت رزآب تعمیر و نگهداری تجهیزات سونا بخار بعد از خرید از این شرکت است. تعمیر و نگهداری تجهیزات یکی از عوامل بهبود عملکرد سونا است. شرکت رزآب یک تیم حرفه ای از تعمیرکاران و سرویس‌کاران ماهر این حوزه را در اختیار دارد.

صاحبان سونا بخار در صورت بروز مشکل در عملکرد سونا خود میتوانند با تماس با تعمیرکار مستقیما با وی صحبت کرده تا از مشکل پیش آمده مطمئن و اقدامات لازم تا رسیدن تعمیرکار به محل نصب را انجام دهند. تعمیرکاران شرکت رزآب بعد از بررسی های لازم و تشخیص مشکل پیش آمده هزینه را اعلام می‌کنند تا هزینه های بیشتری به صاحبان سونا تحمیل نشود.

گروه سرویس‌کاران شرکت رزآب با انتخاب صاحبان سونا می‌توانند نگهداری و سرویس دوره ای را در زمان مناسب و لازم با برنامه ریزی و در تاریخ معین انجام دهند تا از تعمیرات احتمالی جلوگیری و عملکرد سونا را بهبود ببخشند. یکی از راه‌هایی که می‌توان یک سونای همیشه آماده و با عملکرد عالی داشت انجام سرویس و نگهداری دوره ای است.

 بیشتر بدانید: نگهداری سونا

Call Now Buttonاعزام فوری سرویس کار