وان جکوزی چیست | مزایای وان جکوزی
24
اسفند

وان جکوزی چیست

وان جکوزی

وان جکوزی نسل جدید وان است که به همراه خود تجهیزات جکوزی را دارد و می‌توانید برای ساعت‌ها در آن ریلکس کنید و بعد از یک روز سخت و طولانی برای رفع خستگی مدت زمانی را برای ریکاوری و کاهش استرس در آن سپری کنید. این وان‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به نوع استفاده و فضایی که در آن قرار می‌گیرد به کار برده می‌شوند.

وان‌جکوزی (Hot Tubs) یک وان آب گرم است که مردم اغلب برای استراحت، آب درمانی یا صرفا برای تفریح از آن استفاده می‌کنند. اصطلاح وان‌جکوزی به وان‌هایی با جت یا ویژگی‌های اضافی دقیقا همانند جکوزی‌های بزرگ اشاره می‌کند که برخلاف جکوزی‌های معمولی که در فضای باز یا عمومی استفاده می‌شود. که بیشتر در حمام خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشاوره رایگان نصب و اجرا، نگهداری و تعمیر جکوزی و وان جکوزی

وان‌جکوزی خانگی

وان‌جکوزی‌های مورد استفاده در خانه یکی از پرکاربردترین انواع وان‌جکوزی‌ها هستند. تمام اعضای خانواده می‌توانند از این وان جکوزی خانگی استفاده کنند و اوقات آرامش‌بخشی را در حمام سپری کنند.

وان جکوزی خانگی | ساخت وان جکوزی | وان جکوزی چیست

اجزای تشکیل دهنده وان جکوزی

بدنه وان و جکوزی، زیرآب اتوماتیک وان و جکوزی، کلیدهای تنظیم موتور، زیرسری جکوزی، بلوئر هوا، ساکشن آب، جت و ماساژور جکوزی، جت کمر، شیرآلات (دوش تلفنی، وان پرکن، شیرآلات تنظیم آب)، هالوژ، لوله‌کشی و غیره از اجزای وان‌جکوزی هستند که در ساخت وان‌جکوزی از آنها استفاده می‌شود.

فواید وان جکوزی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که جکوزی و وان جکوزی‌ها چه فوایدی دارد؟ آیا این صرفاً چیزی برای آرامش است یا مزایای ثابت شده‌ای فراتر از آن دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از جکوزی صرفاً برای داشتن لحظات بی نظیری در آرامش است و البته اشتباه هم نمی‌کنند، اما، با این وجود، مزایای فراوانی وجود دارد که احتمالاً از آنها اطلاعی ندارند.

فواید وان جکوزی | مزایای وان جکوزی

ما قبول داریم که آرامش یکی از ویژگی‌های ثابت‌شده این محصول است، اما چیزی که مهم‌تر است این است که وان جکوزی فواید بیشتری نیز دارد. فواید این جکوزی‌ها برای سلامتی فراتر از یک دقیقه آرامش است. استفاده از وان جکوزی باعث می‌شود بدن شما در سطحی از آرامش قرار بگیرد که به دلیل تحریکی که بدن شما انجام می‌دهد شروع به ترشح اندروفین می‌کند که بیشتر به عنوان هورمون شادی شناخته می‌شود. به همین ترتیب، یک روش عالی برای آرامش ذهنی و کاهش استرس است و همچنین تعادل را بهبود می‌بخشد، زیرا تنش عضلانی را آرام می‌کند.

آیا می‌دانستید استفاده از جکوزی به دلیل دمای آب و هوای تزریق‌شده باعث بازسازی و انعطاف پذیری عضلات می‌شود؟ این به تسکین دردهای عضلانی، تسکین دردهای فیزیکی به خصوص در ناحیه کمر کمک می‌کند و همچنین تخلیه لنفاوی را تحریک می‌کند، در نتیجه با سلولیت و گردش خون مبارزه می‌کند، باعث سم‌زدایی بدن احساس آرامش می‌شود. در واقع، متخصصان از سراسر جهان به طور علمی اثر احیا کننده و تحریک کننده وان‌جکوزی بر سیستم ایمنی را ثابت کرده‌اند. اینها دلایلی هستند، که چرا پزشکان هیدروماساژ یا هیدروتراپی (منظور همان آب‌درمانی) را به عنوان یکی از بهترین درمان‌ها برای بدن توصیه می‌کنند.

لیست زیر تنها برخی از فواید استفاده از وان جکوزی می‌باشد:

  • رفع استرس و آرامش ذهن
  • جلوگیری از اضطراب، استرس و بی خوابی
  • تسکین دردهای جسمی و عضلانی به خصوص کمر
  • بهبود گردش خون در بدن
  •  احساس آرامش
  •  تحریک تخلیه لنفاوی
  •  مبارزه با سلولیت
  •  حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشک شدن آن

انواع وان‌جکوزی

وان‌جکوزی‌ها را می‌توان از لحاظ متریال و مواد به کار رفته در ساخت آنها به انواع مختلفی دسته بندی کرد. جکوزی‌های بادی، فایبرگلاس یا از پیش‌ساخته، سرامیکی، جکوزی اکریلیک از جمله انواع جکوزی‌های پرطرفدار هستند که امروزه ساخته‌می‌شوند.
جکوزی‌های سرامیکی یکی از لوکس‌ترین انواع جکوزی‌ها و دارای ظاهری زیبا هستند که طرفداران خاص خود را دارند. تیم رزآب قادر به اجرا، نگهداری و تعمیر هر نوع جکوزی و وان جکوزی هستند. برای دریافت خدمات جکوزی با شماره‌های ما تماس بگیرید.

انواع وان جکوزی | وان جکوزی فایبرگلاس | وان جکوزی پیش ساخته

قیمت وان جکوزی

بازه قیمت وان جکوزی‌ها می‌تواند بسیار متفاوت باشد و با توجه به ابعاد و متریال به کار رفته در ساخت وان‌جکوزی می‌تواند مبلغ متغییری داشته‌باشد. هزینه راه اندازی و نصب وان‌جکوزی به عوامل و پارامترهای زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه‌های مربوط به راه اندازی وان‌جکوزی و خرید وان جکوزی خانگی لطفا با کارشناسان ما در رزآب در ارتباط باشید و چنانچه هر سوالی در این مورد داشتید می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

قیمت وان جکوزی | هزینه نصب وان جکوزی | هزینه وان جکوزی