راهنمای خرید جکوزی
17
اردیبهشت

راهنمای خرید جکوزی مناسب و استاندارد

راهنمای خرید جکوزی

داشتن اطلاعات کافی قبل از خرید جکوزی (Jacuzzi buying guide) برای خریدی مطمئن ضروری است. نوع جکوزی، ابعاد جکوزی، جنس  وان جکوزی و تجهیزات مورد نیاز مسائلی است که باید حتما قبل از خرید مد نظر شما باشد و در خصوص آنها اطلاعات کافی داشته باشید. برای خریدی متناسب با نیاز خود و محیط انتخابی برای نصب جکوزی به راهنمایی های زیر دقت کنید.

 بیشتر بدانید: جکوزی

راهنمای خرید جکوزی خانگی

یکی از انواع جکوزی، نوع خانگی آن است که با توجه به محل نصب ابعاد و ظرفیت آن متفاوت است، این نوع جکوزی به دلیل ابعاد آن از قبل ساخته و آماده شده بدون نیاز به تخریب محل در جای مناسب نصب می‌شود. اگر قصد دارید جکوزی را در حمام خانه نصب کنید باید دقت کنید که ظرفیت آنها تک نفره و دو نفره است و معمولا در کنج حمام نصب می‌شوند و بسته به شکل و ابعاد می‌تواند محل نصب آن تغییر کند ولی عموما در کنار دیوار قرار می‌گیرند.

 جکوزی ها به صورت بیضی، مربع و مستطیل در بازار وجود دارند. جکوزی های خانگی شامل تجهیزاتی چون پمپ، موتور، نازل، لوله کشی، شیر، چاهک برای خروج آب، شاسی، پنل، جت، بلوئر، پمپ هوا، مکانیزم حفاظت از جان و زیرسری هستند.

بیشتر بدانید: جکوزی خانگی

راهنمای خرید وان جکوزی

در هنگام خرید وان جکوزی باید به برند آن توجه کنید زیرا معمولا برندهای مختلف قیمت های متفاوتی دارند.

نکته دوم در خرید وان جکوزی توجه به جنس بدنه آن است، امروزه با دوام ترین و بهترین نوع بدنه در بازار اکلریک و فایبرگلاس است، اما با توجه به ظرفیت و ابعاد می‌توانید از مدل های دیگر نیز استفاده کنید.

 نکته سوم در هنگام خرید وان جکوزی شاسی آن است بیشتر وان های جکوزی با شاسی آهنی هستند اما بهتر است برای شاسی از استیل ضد زنگ استفاده کنید، توجه داشته باشید که شاسی استیل ضد زنگ قیمت بیشتری نسبت به شاسی آهنی دارد.

 نکته چهارم در نوع زیرآب وان است، زیرآب وان جکوزی در دو مدل اتوماتیک و پدالی وجود دارد که اتوماتیک آن قیمت بیشتری نسبت به پدالی دارد. زیرآب اتوماتیک با استفاده از یک کلید که روی بدنه وان نصب می‌شود آب جکوزی را تخلیه می‌کند ولی زیر آب پدالی باید با ضربه پا عمل کند.

 نکته آخر تجهیزات جانبی وان جکوزی است که اگر تجهیزاتی چون زیر سری، دستگیره و… را به وان اضافه کنید بر قیمت آن افزوده خواهد شد.

مشاوره رایگان استخر، سونا، جکوزی و وان جکوزی تیم رزآب

برای خرید جکوزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در هنگام خرید وان جکوزی برای اینکه عملکرد متناسب با نیاز خود را دریافت کنید باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید:

ابعاد: دقت داشته باشید که متناسب با تعداد افراد، محل نصب و محل قرارگیری ابعاد وان جکوزی را انتخاب کنید.

ظرفیت: ظرفیت وان جکوزی از تک نفره تا ۱۲ نفره به صورت آماده وجود دارد در هنگام خرید متناسب با تعداد افرادی که قصد استفاده جکوزی را دارند برای عملکرد بهتر ظرفیت وان را انتخاب کنید.

جنس بدنه وان: جنس بدنه وان جکوزی بر قیمت و کیفیت آن تاثیر زیادی دارد. بدنه وان در انواع بادی، اکلریک و فایبرگلاس در بازار وجود دارد. بهترین و بادوام ترین نوع بدنه وان جکوزی اکلریک و فایبرگلاس است.

گارانتی: دقت داشته باشید که در هنگام خرید وان جکوزی از چه برندی و با چه گارانتی و خدمات پس از فروشی خرید خود را انجام می‌دهید. خرید از یک شرکت و یا مرکز فروش معتبر کار شما را آسان تر خواهد کرد.

برای خرید جکوزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

انتخاب مناسب نوع و مدل جکوزی

انتخاب نوع و مدل جکوزی به نوع مصرف و نیاز شما بستگی زیادی دارد. اگر بعد درمانی جکوزی برای شما مهم است یا اگر به عنوان یک تفریح به آن نگاه می‌کنید، آنگاه باید در هنگام خرید نیازها و خواسته های خود را مطرح کنید تا متناسب با آنها نوع و مدل جکوزی به شما پیشنهاد شود.

انواع جکوزی براساس کاربرد

جکوزی ساده: این جکوزی را به عنوان وان حمام در گوشه یا کنج حمام جای داده و شبیه به وام حمام عمل می‌کند با این تفاوت که جت آب و هوا دارد و امکان نصب سردوش به آن نیز وجود دارد.

جکوزی متحرک: این نوع جکوزی قابل حمل و جابه جایی است و میتوان آن را در محیط دلخواه قرار داد و بعد از استفاده جابه جا کرد.

جکوزی بخار: این جکوزی با ایجاد بخار رطوبت و گرما را بیشتر می‌کند که برای پوست بدن و صورت مفید است.

جکوزی ایر بث: این نوع جکوزی با عمل هیدورتراپی و عبور آب و هوا فضایی برای ریلکس کردن ایجاد می‌کند.

جکوزی ویرپول: این نوع جکوزی بخش درمانی بیتشری را ارائه می‌کند، در این جکوزی جت های هوا با عبور آن بدن را ماساژ می‌دهند و جت های آب با عبور آن با فشار دردهای عضلانی را از بین می‌برند.

جکوزی هیتر: این جکوزی بر عکس دیگر جکوزی ها که آب سرد وگرم را عبور می‌دهند فقط آب گرم و هوای گرم را عبور میدهد و باری آرامش و ماساژمناسب است.

انواع جکوزی براساس شکل

جکوزی ها بر اساس جنس بدنه و شکل ظاهری انواع مختلفی دارند اما به طورکلی در اشکالی چون دایره، بیضی، مستطیل و… ساخته میشوند. وان جکوزی برای حمام معمولا برای قرار گیری در گوشه و کنج حمام طراحی می‌شود و در شکل های مختلفی نیز طراحی خواهد شد. با توجه به سلیقه مشتری و محل قرار گیری جکوزی می‌توان با متریال مناسب شکل دلخواه را نیز طراحی کرد و ساخت.

راهنمای خرید جکوزی براساس برندهای موجود در بازار

برند ها و نام های متفاوت سازنده جکوزی قیمت های متفاوتی نیز دارند. با وجود تنوع زیاد برند تولید کننده جکوزی انتخاب یک جکوزی با کیفیت و با قیمت مناسب دشوار به نظر میرسد. بهتر است در هنگام خرید متناسب با نیاز و بودجه خود جکوزی را انتخاب کنید تا از پرداخت هزینه اضافه خودداری کنید.

برندی را انتخاب کنید که جنس بدنه، امکانات جکوزی، تجهیزات اساسی و تجهیزات جانبی را مد نظر قرار داده باشد. برندهای معتبر به نیاز مشتری دقت کرده و با تحقیقات کافی محصول خود را تولید میکنند. توجه داشته باشید که برند انتخابی شما ضمانت نامه، گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما ارائه کند.

راهنمای خرید جکوزی براساس برندهای موجود در بازار

راهنمای خرید جکوزی با توجه به قیمت

قیمت تمام شده یک جکوزی با همه موارد آن متناسب با آنچه شما از یک جکوزی می‌خواهید تعیین خواهد شد. برای داشتن یک جکوزی ایده آل بهتر است یک لیست از نیازها و خواسته های خود تهیه کنید و با توجه به آنها تجهیزات و ابعاد و جنس بدنه جکوزی را تعیین کنید. اکنون دقت داشته باشید که همه این ها بر قیمت نهایی جکوزی تاثیر گذار است.

این نکته را به دقت توجه کنید که هرچه قیمت بیشتری پرداخت کنید لزوما محصول بهتری خریداری نکرده‌اید. جکوزی با قیمت های بالا را بررسی کنید و امکانات و جنس بدنه آن را با نیاز خود مقایسه کنید. برای داشتن یک جکوزی ایده آل نیازی به پرداخت هزینه و قیمت بالا نیست و فقط باید نیازها و خواسته های خود را از یک محصول بدانید.

راهنمای خرید جکوزی با توجه به قیمت

راهنمای خرید جکوزی براساس ابعاد

ابعاد یک جکوزی با توجه به ظرفیت آن و شکل ظاهری، تجهیزات و تاسیسات آن متفاوت است. ابعاد جکوزی را متناسب با تعداد افراری که میخواهند از آن استفاده کنند و محل قرار گیری آن  انتخاب کنید. ابعاد بزرگتر نشان دهنده بهتر بودن جکوزی نیستند و صرفا هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

راهنمای خرید جکوزی براساس ابعاد

خرید جکوزی با توجه به امکانات آن

تجهیزات اساسی و ظاهری جکوزی بر قیمت آن تاثیر گذار خواهند بود. تجهیزات اساسی با توجه به ابعاد و ظرفیت و کارایی جکوزی تعیین می‌شود که با نظر کارشناسان این حوزه باید خریداری کنید و نمی‌توانید برای جکوزی بزرگ از تجهیزات مخصوص جکوزی کوچک استفاده کنید و بالعکس.

تجهیزات ظاهری آن متناسب با نیاز و سلیقه شما خواهد بود. می‌توانید از امکانات ظاهری کمتر یا بیشتر به دلخواه خود استفاده کنید و از یک جکوزی ایده آل لذت ببرید. در هنگام خرید به تجهیزات مورد نیاز و خواسته خود دقت کنید.

خرید جکوزی با توجه به امکانات آن

مشاوره و راهنمایی خرید جکوزی توسط رزآب

برای خرید یک جکوزی ایده آل و با عملکرد عالی توصیه می‌شود با کارشناسان و مشاوران با تجربه این حوزه مشورت کنید و از راهنمایی آنها استفاده کنید. گروه حرفه ای و بزرگ رزآب با سال‌ها تجربه در ساخت و طراحی و نصب جکوزی بهترین راهنما و مشاور در خرید جکوزی است.

برای خرید یک جکوزی متناسب با نیاز و خواسته های خود از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان شرکت تماس گرفته و هر آنچه از یک جکوزی می‌خواهید را عنوان کنید این گروه حرفه ای با اطلاعات کافی و تجربه فراوان بهترین ها را به شما معرفی کرده و می‌توانید از هما طریق سفارش خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن جکوزی شما برای استفاده و لذت بردن آماده باشد.

 بیشتر بدانید: خرید جکوزی

مشاوره و راهنمایی خرید جکوزی توسط رزآب